Friday, 27 May 2011

Tanjung Dawai With Family









Petang nie kami sekeluarga bergerak ke Sungai Petani untuk menghantar sepupuku si Aina yang belajar di UITM Merbok..Lepas je hantar Aina ke UITM kami semua bergerak ke satu tempat yang menarik kat kedah nie,mane lagi kalau bukan Tanjung Dawai..Suasana kat sini memang tenang dan yang paling best gerai seafoodnya..wah memang best sebab lame dah tak makan ramai2 ngan family nie..memang seronok sangat..

Saturday, 21 May 2011

Bersama Keluarga Di Putrajaya









Petang yang cukup indah bagi aku sebab hari nie ayah aku bawa kami sekeluarga berjalan - jalan di Putrajaya..Kami berehat di sebuah taman berhadapan dengan Alamanda..Tempat nie memang best tenang dan amat menarik bagi sesiapa yang cintakan alam sekitar..Terasa macam berada diluar negara la plak..Tempat nie memang best dan sape2 yang ade awek atau pakwe boleh la ajak dorang datang sini memang sesuia tapi bagi sape yang xde boyfrend or girlfrend ajaklah family atau kawan2 datang sini.