Saturday, 8 October 2011

Taiping Waterfall Memang Best






Taiping waterfall memang best sangat,walau xde waterfall pon angaplah macam ade ye..hahaha..Setelah penat berda dalam kereta dari Kuala Lumpur menuju ke Taiping,kami berhenti merehatkan badan sambil mandi manda dekat sebuah suangai dekat ngan taiping nie..Air kat sini sejuk giler sampai membataskan pergerakkan nak berenang sekuat hati..Air rase cam air batu je.tapi memang best la mandi manda kat sini walau sekejap je sebab dah dengan ngan senja ka..xleh lame2 bahaya kate orang2 tua..

Thursday, 6 October 2011

Trip To Kuala Lumpur








Trip kali nie kami menuju ke Kuala Lumpur.lame dah tak jalan2 kat bandar kuala Lumpur nie macam.Best sangat2 jalan2 kat Kuala Lumpur nie dan yang paling best ialah menyesatkan diri di tengah2 jalan kat Kuala Lumpur..Mana tak nye nak ke Shah Alam tapi sampai ke KLCC..Adush ape nak jadi la ngan kami..hahaha..Tapi xpe anggaplah ini pengalaman menarik selama berada di Kuala Lumpur..Ape2 pon suasan sebegini memang menarik entah bila lagi dapat menjejakkan kali ke bandar Kuala Lumpur nie bersama kawan2..