Wednesday, 27 July 2011

Besama Di KFC









Makan kat KFC bersama kawan2 nie memang seronok..tapi yang tak bestnye sebab cepat mual mungkin sebab dah selalu kot makan kat KFC nie..tapi takpe la memang best lau dapat lepak ngan kawan2..hari nie aku bersama Wan Ngan Ikram sebab yang lain entah kemana dan tak dapat dijejaki lagi..hehehe..Sabor je la..Papehal pon aku memang enjoy malam nie bersama kawan aku..

Tuesday, 26 July 2011

Sunset Di Sawah padi








Hari yang memang indah bagi aku..hari nie Abang Zam bawak aku ngan Afiq balik ke kampungnye yang entah dimana sebab aku dah lupa nama kampungnya..memang best sangat ari nie sebab ari nie aku panjat pokok dokong..Memang best kat sini sebab aku dah rase cam dok kat kampung sdiri maklumlah aku kan dah lame tak balik kampung..Suasana kat sawah padi depan rumah nie paling menarik sempat jugak la tengok sunset..

Sunset Di Sawah padi








Hari yang memang indah bagi aku..hari nie Abang Zam bawak aku ngan Afiq balik ke kampungnye yang entah dimana sebab aku dah lupa nama kampungnya..memang best sangat ari nie sebab ari nie aku panjat pokok dokong..Memang best kat sini sebab aku dah rase cam dok kat kampung sdiri maklumlah aku kan dah lame tak balik kampung..Suasana kat sawah padi depan rumah nie paling menarik sempat jugak la tengok sunset..