Friday 16 July 2010

Hari Last Kat Wad Pembedahan Tingkat 3



Hari nie hari terakhir aku kat wad Pembedaham tingkat 3,banyak pengalaman suka duka aku kat wad nie..hari nie aku rasa mase tu terlampau singkat tuk aku sebab aku sayang nak tinggalkan wad nie..memang best la keje kat wad nie..seronok sangat..aku ade cerita menarik ari nie,tadi aku set branula kat pesakit pempuan tu,tengah2 aku set branula aku terpandang sesuatu macam lembaga putih tengah berdi kat sebelah akuaku dengan hati yang berani memandang ke atas rupe2nye staffnurse tengah perhatikan aku set branula,darah gemuruh aku mula menigkat branula yang aku set tadi dah hilang arah dan menyebabkan tangan pesakit aku berdarah..aku dah gelisah tak tau nak wat ape,so aku ambik keputusan untuk buang je branula tu,aku minta tolong Kak yuma setkan branula baru untuk aku..sian pesakit tu tak pasal2 dapat sakit free sbb aku gementar,hehehe..biasa la name lagi student..salah skali skale tu biasa la..ari nie aku telah gagal untuk set branula  tapi sekurang-kurangnya aku belajar macam mane nak set bende tu dengan betul..harap2 lepas nie aku bleh set dengan betul tanpa ade rase gementar...

No comments: