Thursday 10 September 2009

HIDUP INI.....


Aku dah semakin tak paham dengan hidup ini.Adakah aku yang memaksa untuk terus begini atau aku terpaksa untuk terus begini..bagi aku,aku tetap seperti dulu.aku tak pernah merasa menyesal dengan apa yang aku lakukan.aku terus dengan cara kau yang tersendiri.kadang2 aku selalu jugak memikirkan benda yang tak sepatutnya aku pikirkan sebagai seorang pelajar..aku dah beberapa kali cuba untuk larikan diri dari masalah yang melanda.tetapi aku cuba hadapinya dengan hati yang tenang.aku perlulah menjadi matang,hidup ini semakin sukar untukku hadapi tetapi nasib baiklah ada insan yang sudi membantu serta memberi bimbingan kepada aku agar aku terus berada di landasan yang sepatutnya aku berada..aku tetap akan memperjuangkan hidup aku yang serba tak kena ini.harap2 la aku dapat jumpa jalan yang sebenarnye.

No comments: