Tuesday, 1 February 2011

Menghabiskan Masa Di Kelantan










Balik Kelantan memang seronok la..tak tau nak cakap macam mana tapi memang seronok sangat2 la..kali nie bard ikot aku balik kelantan..Kami stay kat umah Mak Angkat aku kat pantai sabak..Sminggu jugak la cuti sembena ngan Chinese New year..Kalau pasal pengalaman bard kat kelantan tu kene tanya die la ape yang die rase.Tapi impak yang die tinggal kat kelantan memang besar la..Terkejut aku mendengarnye..ape boleh buat die memang hebat dan memang xde tandingan lagi stakat nie..mesti Bard bangga bila bace nie..hahha..Xde pape la bard aku memang ikhlas nak puji ko nie..

No comments: