Tuesday 5 January 2010

aku masih mencari jawapan....


dimanakah jawapan yang aku cari selama ini,aku masih mencari jawapan untuk segala persoalan yang sedang bermain diminda aku...aku xtahu ape yang sedang berlaku tapi aku aku akan cuba untuk memahaminya agar aku tenang menghadapi segala dugaan yang melanda diri aku sekarang ni...aku harapkan dugaan ini hanya buat sementara waktu saje...buat sahabat aku yang berada jauh dari pandanganku ku harap kita akan kekal bersama walau berjuta dugaan yang datang melanda untuk menguji kita semua...ingat lah walau kita jauh dimata tapi kita tetap dekat dihati....ingatlah daku dalam setiap langkahmu...walau ape yang kamu lakukan,walau ape keputusan yang kamu berikan aku akan tetap bersamamu menyokong segala keputusan yang bakal diberikan...aku harap kamu sume pahami hati aku....

No comments: