Tuesday, 5 January 2010

ape yang bakal terjadi....


lama sungguh aku xupdate blog nie.maklumlah tahun baru kan baru je bermula.macam2 hal la nak buat.kelas pon dah start.minggu orientasi baru je tamat,letih sangat jage bdk2 baru ni.busy la sikit buat masa nie.tapi sejak 2,3 hari ni aku rasa macam kurang selesa la.makan pon xde selera.maybe sebab aku rasa macam aku masih berada di kampung.maklumlah aku dah mula rasa rindu ngan kawan2 kesayangan aku.tapi xpela aku paham dengan keadaan sekarang ni.apelah daya aku,aku hanya mampu merancang tapi aku tak mampu mengatur hidup orang.aku tak tau macam mane nak explain.tapi xpe lah aku dah cuba buat yang terbaik...kawan2 ku ingat janji2 kita...persahabatan kita kekal selamanya walau berjuta masalah melanda....

No comments: