Monday 10 May 2010

Maafkan Daku

Maafkan daku jika aku telah melukakan hatimu,maafkan aku jika aku buat jiwamu merana,maafkan aku jika aku buat hidupmu sensara,maafkan aku jika aku silap..Mungkin langkah yang telah aku ambik ini mungkin mengubah hidup aku untuk selamanya..Mungkin kita  cuma memerlukan seminit untuk mengenali seseorang,mungkin cuma sejam untuk mendalami diri seseorang dan mungkin kita memerlukan hanya satu hari untuk mencintai seseorang tapi kita memerlukan seumur hidup untuk melupakan seseorang.Ungkapan ini sentiasa bermain difikiran aku,Adakah aku mampu jadi yang terbaik,adakah aku telah tunaikan tanggungjawab aku.Walau pape pon terjadi aku akan tetap ngan hidup aku dan hidup aku tetap takkan berubah kecuali aku sendiri yang merubahnya..tapi apa yang terbaik untuk aku sekarang ialah teruskan kehidupan aku seperti biasa dan melawan semua keadaan yang mampu mengubah hidup aku dan aku pikir ini adalah jalan yang paling bagus yang aku akan pilih..

No comments: