Friday 18 December 2009

hidup yang membosankan



lame sungguh xupdate blog ni sebab xde mase nak update....selama beberapa minggu aku di kampung bersama teman tersayang macam2 bende yang terjadi...ade pengalaman suka,duka,seram,pahit manis sume ade....semakin hari semakin cepat masa berlalu sampai aku xsedar yang masa semakin singkat untuk aku terus bersama teman tersayang...tp entah macam mana aku nak terangkan sebab ia sangat sukar untuk diterjemahkan...semakin hari aku semakin keliru sebab semakin hari aku semakin bosan untuk meneruskan hidup disini....maklumlah teman ku sume sibuk....mat yie dah balik ke pahang,mat azim sibuk ngan life die...borhan ngan korie sibuk ngan kedai dey all maklumlah bakal jadi usahawan berjaya katakan...skang ni tinggal aku ngan che'ngah je yang masih mencari kebahagian dalam hidup....semakin hari makin bosan...tp xpe lah aku paham ngan keadaan sekarang ni...tak kan lah aku nak tengok kawan aku sensara....aku tumpang bahagia kalau dey all berjaya....bosan ni mungkin akan jumpa jalan kebahagiannya....pape pon selamat berjaya teman2 ku....tp satu je aku pinta jangan lah kamu sume lupa janji kita...ingat hidup kita cerita kita bermula disini.....sabak gang kekal selamanya...

No comments: