Saturday 5 December 2009

macam mane ia terjadi...



hari ni hari paling bosan sebab masih belom ade plan lagi nak wat pe...dah lame xupdate blog ni...ye la aku rase cam kehabisan idea tambahan pula mase tak mengizinkan aku untuk update blog no....macam2 dah terjadi sepanjang beberapa hari yang lepas,ade yang happy,sedih,marah dan macam2 lagi la....tak tau macam mana nak luahkan atau nak explain dalam bentuk ayat...tp ok la...rancangan kitaorang dah berjaya...just tinggal 1 je lagi rancangan yang masih belom berjaya...aku doakan kawan2 aku slalu happy disamping orang tersayang...tp macam biasala...skang ni cuma tinggal aku che'ngah ngan borhan je kat kampung ni sebab yang lain sume sibuk ngan urusan masing2...tp takpe la...harap sume berjalan lancar and happy selalu..ok la aku dah tak tau nak tulis pe lagi so aku blah la dulu....salam satu malaysia....

No comments: