Wednesday 2 December 2009

tak cukup mase la



maybe la aku rase tak cukup mase la kalu ade disamping kawan2 tersayang...ye la rase cam cepat je mase yang berlalu walau kadang2 ade jugak rase bosan sebab xleh kluar umah oleh kerana ujan lebat yang melanda kampung ni....pagi tadi aku terkejut selepas aku kluar umah and then aku tengok umah aku dah hampir ditenggelami air banjir....naseb bek superbike yang nak hancur tu masih boleh wat jetski....best la maen air banjir..wah bukan selalu dapat men air macam ni sebab banjir kali ni teruk la skit dari yang sebelumnya...walau rase happy sangat tapi aku ade gak rase sedih sebab mat yie dah balik ke pahang sebab dah nak start keje....sedih sebab belom puas lagi nak enjoy ngan die.....ye la siap nangis lagi mase antar die kat stesen bas smalam tapi xpe la aku harap mat yie happy selalu sebab kalu die happy aku pon happy....pape pon aku akan rindu ngan ko yie sebab ko len dari yang len yie...stakat ni saje la coretan hati aku sebab aku nak kluar ngan dak2 ni....bye...

No comments: