Tuesday 24 November 2009

hari paling bahagia


aku rasa sangat bahagia hari ni sebab segala kerisauan yang melanda diri aku selama ini sudah menjadi kenangan yang terindah dalam hidup aku bila aku dapat tahu yang aku layak masuk tahun 2 semesta 1 tahun hadapan...happy sangat2 sebab aku dah berjaya buktikan aku mampu buat semua ni walau pelbagai dugaan yang datang melanda...satu perkara lagi yang membuatkan aku aku rasa gembira hari ni ialah aku dapat balik kampung malam ni...aku tak sabar nak jumpa kawan2 yang aku rindu selama ini....sok pagi bleh la jumpa dieorang...bestnye...xsabar la nak jumpa korang sume harap korang sabar menanti kepulangan aku...so ini bermakna bermulalah saat2 paling bahagia dalam hidup kami esok....rindu sangat ngan korang....aku happy giler dapat balik umah...sabak here i come.....

No comments: