Sunday 17 October 2010

First Day Kat Last Ward

Hari ni merupakan hari yang pertama aku bertukat kat penempatan terakhir aku bagi sem 4 ni..Aku harap pengalaman lepas akan banyak mengajar aku untuk terus menjadi yang terbaik diantara yang terbaik kerana ini merupakan peluan yang terakhir untuk aku buktikan kepada semua orang yang aku mampu untuk berjaya.Harap2 aku dapat lalui penempatan terakhir ni dengan penuh pengalaman manis bukan pengalaman pahit dan aku berharap banyaklah perkara yang aku dapat belajar kat tempat ni kerana aku masih mentah dalam semua perkara dan aku memerlukan bimbingan untuk aku terus berjaya seperti orang lain..Percayalah aku yakin dengan diri aku dan aku bersemangat untuk teruskan perjuangan ini semoga semuanya berjalan lancar seperti yang telah dirangcang..

No comments: