Friday, 15 October 2010

Sekali Lagi Aku Merasakannya

Sekali lagi aku merasakan kesakitan yang teramat menyiksa hidup aku,dah la selesema ni tak sembuh2 lagi,dah seminggu aku selesema tapi mcm tak ada perubahan walau dah seguni aku makan ubat.Hari mungkin merupakan hari yang malang bagi aku,mase nak gi masjid tadi,sedang aku melipat seluar aku tetiba aku rasa nak pitam dan macam ada sesuatu yang amat keras melanggar kepala aku,rupe-rupenye aku terlanggar bucu tiang yang amatlah tajam.Memang menyakitkan dan naseb baek aku tak pengsan kat tempat kejadian.Dengan keadaan yang amat blur aku meneruskan langkah aku menuju kehadapan dan aku tak sedar yang kepala aku sedang berdarah sampai la ada member aku tegur aku dan bagi tau kepala aku sedang berdarah,memang terkejutla melihat darah kat kepala aku dan kebengkakkan mula terasa dan pening kepala aku makin bertambah,Naseb baik la ada kan aku yang bantu aku kalau tak tak tahu la ape nak jadi ngan aku..Terima kaseh kawan2 aku terutamanya Nasrul Naim yang membalut luka aku banyak kali walau tak cantik mane pon balutan ko,tapi aku hargai kerana ada gak kawan nak tolong aku time aku kesakitan..Terima kasih sekali lagi..

No comments: