Monday 4 October 2010

Hari Pertama Di Wad Perubatan

Hari nie merupakan hari pertama untuk aku posting di unit perubatan di wad perubatan satu lama di Hospital Tuanku Fauziah.Hari yang agak memeritkan dalam idop aku.Masuk mula2 dah kene marah sebab lewat 1 minit je bukan lewat 1jam..Tapi takpe la aku ambik iktibar dari kejadian ini..Tapi aku rase cam blur skit kat wad ni sebab aku tak diberi orientasi yang cukup untuk memulakan kerja2 harian aku,aku tak tahu apa yang aku bleh buat dan apa yang aku patut buat..Tapi takpe la wat2 macam dah biasa je la..Pape pon pengalaman lepas banyak mengajar aku sebab itu aku tak berapa rasa keko nak buat keje..Tapi yang aku sakit hati staff dalam wad nie men suruh aku wat keje macam aku nie sorang orang gaji.Dieorang ingat kerajaan bayar gaji aku untuk jadi Madi ke..Ape la depa sume ni..Sakit ati je.Tapi takpe la aku kuatkan semangat aku untuk teruskan kerjaya aku dan yang penting setakat ni segala kerja aku adalah ikhlas..

No comments: