Monday 11 October 2010

Tak Suke

Ape la nak jadi ngan aku ari nie.Makin hari makin malas rasanya nak teruskan perjuangan aku sebagai seorang pelatih perubatan.Adakah aku patut berhenti diseparuh jalan saja atau aku patut teruskan perjuangan ini..Masa berlalu dengan pantas sehingga aku sendiri tak sedar ngan apa yang telah berlaku di depan mata aku dan aku kadang2 tak tahu nak buat apa..Tambahan pula aku tak berapa sihat kebelakangan ini.Dah seminggu aku selesema,benci betul ngan perasaan ini,nak buat keje pon jadi tak selesa,menganggu betul la selesema ni.Bila la selesema aku nak sembuh sebab dah habis sume jenis ubat aku telan tapi hasilnya tetap sama dan aku tak suke jika selesema ini masih berterusan kerana ia menganggu hidup aku,memang tak selesa.Tapi nak wat macam mana mungkin ada hikmah disebalik kejadian ni,so aku redha dengan apa yang telah ditentukan kepada aku.Aku berjanji ngan diri aku sendiri yang aku akan terus berdiri dan terus berusaha untuk menjadi yang terbaik dari yang terbaik kerana aku skang ni memikul beban yang agak berat,so aku akan terus berusaha sampai aku berjaya.Percayalah..

No comments: