Tuesday 22 June 2010

Balik Kampung



                                  
Kali nie balik kampung ngan my big bro skali ngan member kali ajis..Yang bestnye kali nie kali pertama aku naik keteapi balik ke kampung mesti seronok naek kete api..lepas je kemas barang kak ina ngan kak anis antar kami ke stesen keteapi sambil menunggu kete api sampai kami buat photo shooting la sebagai kenagan kami...tp yang menyakitkan ati aku pasal kete api lam tiket pkl 4 lebih skali pkl 6 pg baru sampai..cam orang bodoh je tunggu keteapi..pastu pengalaman yang mengejutkan aku pasal nie la..si ajis ngan my big bro nampak mcm kepala orang kat dalam keteapi sedang memandang dey all sewaktu bergambar dengan keteapi so ape lagi sume cabut..muke sume kepucatan..tp padahal bende laen je..wat saspen la ajis nie...satu lg yang menyakitkan hati seat aku diambil orang..sakit ati betul mahal tu aku bayar tiket semata-mata nak duduk..tp xpe la aku nie baik hati so bia je la dey all...

No comments: