Tuesday 29 June 2010

Hari Yang Menyedihkan

   
            
Hari yang agak menyedihkan bagi aku sebab aku terpaksa tinggalkan kampung halaman untuk teruskan perjuangan aku di Alor Star..kali nie xmacam biasa sbb selalunya aku jumpa kawan2 aku dulu sebelum aku balik ke Alor Star tapi kali nie hati aku berat untuk bertemu mereka so aku buat keputusan untuk meninggalkan mereka tanpa khabar berita..Aku hanya ditemanai oleh papa ngan mama aku..my big bro..my frend..Tp yang sedih dah aku masih memikirkan sampai sekarang pasal pergaduhan aku ngan seorang member aku mase aku kat dalam bas..Ye la aku tak tau la ape salah aku sampai die buat crite mcm2 sal aku and then bleh plak srh aku minta maaf ngan die and family die sedangkan die yang memulakan pergaduhan ini..so,seperti abe yie bg tau aku juat buat tak tau je la..so aku pon ambik keputusan untuk lupakan mereka dikampung..aku membawa diri aku sendiri..cukup sedih bagi aku jika terkenang pasal nie..harap2 sume akan kembali seperti asal selepas ini...hopefully...

No comments: