Friday 25 June 2010

Kegembiraan Dalam Kedukaan





Setelah tiba dikampung banyak plan yang telah diplan oleh kami...sampai xtau nak wat yang mane dulu..bestla cuti kali nie walau aku sedang menghitung hari menanti saat untuk kembali ke alor star..sungguh berat perassan aku untuk tinggalkan kampung halaman..tp xpe la sekurang-kurangnya masa lapang aku terisi sbb my big bro ngan kawan2 aku yang len ade menemani aku dikala kesunyian...hari2 kami melepak je keje..g main kat tepi pantai,buat photo shooting and so on la...pape pon aku gembira walau banyak dugaan melanda aku ye la..Dalam kegembiraan aku masih ade kedukaaan yang menyelubungi aku tapi naseb baek la ade mama ngan my big bro ngan my fend yang selalu bg semangat dan sokongan untuk aku terus bangkit melawan keadaan..dan sekarang aku dah sedia melawan arus yang menahan aku selama ini..aku nie fakhrul dan fakhrul tetap fakhrul...

No comments: