Wednesday 29 September 2010

Perjanjian Bermula




Ari nie bermula la satu lagi episod dalam idop aku..Aku pertaruhkan janji2 aku demi seorang kawan..Tapi yang menjadi persoalan sekarang nie,mampukah aku pertahankan janji2 yang telah aku ikat ngan kawan aku nie,sampai bilakah aku mampu pegang janji2 aku..Ini bukan hayalan tapi kenyataan,aku melafazkan janji aku kepada sahabat baik aku demi kebaikan dia..Aku kalau boleh taknak la tengok kawan aku sakit..Kalau boleh nak tengok kawan aku sihat dan selalu happy sebab appabila kawna aku sihat dan gembira aku pon boleh tumpang kegembiraan mereka..Mulai saat ini aku akan berjanji kepada diri aku sendiri yang aku takkan mungkir janji2 aku ngan sahabat baik aku naem..Aku harap perjanjian aku antara naem untuk berhenti merokok akan bertahan lama..Aku cuba kuatkan semangat aku untuk melawan nafsu aku untuk menjauhi rokok..Kepada sahabat baik aku naem aku harap janji kita ni kekal lame.

No comments: