Friday, 11 November 2011

Bila Bosan Dah Melanda








Malam yang penuh membosankan..Tak tau nak wat ape..tapi macam biasa la kalau si Bard ade..Memang ade je keje nak buat..Tengah2 malam buat ape lagi panjat pagar koleh and lepak kat luar la cari ketenangan..Tenang la sangat kalau keluar..Tapi memang tenang pon bila dapat melangkah keluar dari pintu pagar kolej yang diibaratkan umpama NERAKA sementara bagi kami sebagai pelati..Buat baik pon salah buat jahat pon salah..sume tak kene di mata pengajar nie..Depa nie kene cucuk mata baru nak reti kot..Pape  hal pon hargailah malam yang anda ada sebab anda tak akan jumpa balik malam tu pada hari2 yang lain..So sebagai remaja saya menyarankan berjalanlah di tengah2 malam dan tidor di siang hari..TERBAIk kan...What A Life..

No comments: