Sunday, 6 November 2011

Raya Haji Datang Lagi









Sebut pasal Raya Haji sume orang tau..Memang best la..pepagi bute men kejar2 ngan lembu yang takut kene sembelih..hari nie aku berjaya merebahkan 2 ekor lembu milik atuk aku untuk dikorbankan.Memang best la..lame dah tak merasa macam nie maklumlah skang niekan sibuk skit..Lepas je lembut disembelih masing2 cube melarikan diri sebab malas nak potong daging lembu,hahhaaa.aku pon tumpang sekaki la tapi kantoi ngan ayah aku plak so xleh lari terpaksa lah aku potong kecik2 daring lembut tu untuk dibahagikan kepasa sedra mara..naseb la labu nak wat macam mana..Anyway aku memang ENJOY ari nie..

No comments: