Monday 5 July 2010

Hari Pertama Posting

Hari nie merupakan hari pertama aku posting kat wad pembedahan tingkat 3 Hospital Tuanku Fauziah Kangar Perlis..Perjalanan ke sana agak jauh sebab ia mengambil masa dala 1 jam lebih..agak letih la..tp time dok dalam bas ape lg kalu tak tidor..sampai je kat sana kami agak kehairanan sebab pelatih lelaki ditugaskan di wad perempuan manakala pelatih perempuan ditugaskan di wad lelaki..pelik sungguh tapi xpe la demi keje kami men hentam je la..banyak la bende baru yang aku blajar kat sana..sangat best la walau keletihan tp air muka tetap gembira..bak kate cik jangan sesekali marah pesakit tp kalu dah pesakit melampau aku dah tak kira dah sape die..aku bagi je biar die sedar..hehehe..xde la aku ni baik ngan pesakit aku..sebab pesakit aku sume wat muke tak bersalah depan aku..kesian sangat...

No comments: