Tuesday 21 September 2010

Bolehkah Aku

Apa yang berlaku kian hari membuatkan aku berfikiran lebih jauh..Adakah aku mampu teruskan hidup aku,mampukah aku jadi yang terbaik,mampukah aku berjaya merealisasikan segala impian yang aku idamkan selamat ini..Tapi aku berjanji ngan diri aku sendiri yang aku akan jadi yang terbaik untuk teruskan segala impian yang telah aku impikan selama ini..Tapi persoalannya sekarang bolehkah aku teruskan segala impian ini..Boleh ke aku berjaya mengaharungi cabaran untuk ke peringkat seterusnya..Aku kadang2 terpikir tentang hidup aku..Adakah aku mampu bahagiakan pasangan aku,bolehkah aku beri kebahagian kepada pasangan aku..Bolehkah aku jadi terbaik untuk pasangan aku..To my love I harap U dapat memahami keadaan hidup I..I cuba memberikan yang terbaik kepadamu..Maaf jika aku tak mapu berikan kebahagian dan kasih sayng secukupnya kepada mu..Tapi I akan cuba yang terbaik agar hubungan kita kekal selamnya..I nak kau tahu satu perkara je yang aku akan mencintaimu sepenuh hati I walau apa jua yang penghalang perhubungan kita akan I terus kuat dan bangkit melawan segala halangan yang cuba menghalang perhubungan kita..I nak jadi yang terbaik untuk dirimu..I sayang kamu selamanya..

No comments: