Tuesday 21 September 2010

Keseronokan Melanda



Hari nie seronok sangat sebab keje ari nie memang best sangat..Tadi aku ke sebuah tadika untuk bagi sedikit ceramah pendidikan kesihatan serta lakukan pemeriksaan fizikal kepada adik2 kat tadika..Memang seronok la dok ngan budak2 tadika sebab mereka sume comel2 dan nakal2..ari nie aku bagi ceramah tentang penjagaan kesihatan tapi aku tak pasti samaada adik2 kat tadika tu paham ke tak ape yang aku sampaikan sebab aku sendiri pon tak paham apa yang aku sampaikan..Tapi takpe la,aku rasa mereka paham la tu sebab mereka sume xde plak cakap tak paham..Lepas bagi ceramah aku lakukan pemeriksaan kesihatan,susah la tanya dak kecik sume bende mereka tak tahu tapi best sebab mereka sume spoting tak malu,lepas buat pemeriksaan fizikal kami dihiburkan oleh kanak2 tadika dengan dua buah lagu yang diajar oleh cikgu mereka..Persembahan yang agak menarik dari adik2 tadika yang comel2..lepas ke tadika,aku ke sekolah menengah entah ape namenye,aku lupa nama sekolah tu..Kat situ men cucuk2 dak form 3 la..bagi kebal skit..hehehe..yang paling best cikgu sekolah tu belanja kami makan,ye la,orang cakap bende free memang best..

No comments: