Sunday 5 September 2010

Terkejut Besar



Ari nie takde pape yang special,Aku baru balik dari hospital sebab jumpa doktor nak ambik ubat..Tapi yang buat aku marah ari nie aku jumpa doktor yang pertama dalam malaysia yang bagi tau die takleh nak bagi ubat kat aku..Aku kehairanan kenapa die takleh nak bagi ubat sedangkan die merupakan seorang doktor..Kalu macam tu baik la tak payah jadi doktor kalu macam tu..jadi cleaner lagi bagus..Ari nie abe yie beli hanset baru..tetibe je dapat pangilan dari die tapi die nak uji aku kenal tak suara die..Aku gembira la die dah mule pakai hanset semula setelah lame die membuang hanset dalam kepala die..Bukan ape susah la nak kol die nak tanya khabar..Tapi takpe la..Yang aku terkejutnya die bertanyakan kepada aku adakah aku dah tahu tentang kemalangan borhan..Aku terkejut besar sebab aku baru je lepas bercakap ngan borhan tadi..Aku pon ape lagi terus call borhan dan ape yang aku dengar agak teruk la keadaan die.Aku dah mule tak senang hati tapi aku sabar sebab esok pagi aku dah nak balik..To borhan sabar ye..sok aku melawat ko..Aku harap ko okay dan cepat sembuh tau sebab tak lame lagi kite nak raye..

No comments: