Saturday 11 September 2010

Barbeque Night



Malam nie aku terasa satu kelainan dalam idop aku..Aku tetibe je mengalirkan air mata sewaktu kepala aku kosong ..Entah apa yang aku pikirkan tapi aku terkenang melihat orang lain gembira besama ahli keluarga mereka..Aku nie ada je mak tapi macam takde.Buat ibuku tersayang tiada dendam yang aku simpan buatmu.Berat macam mana sekali pon aku tetap kena terima mu seadanya kerna kaulah yang satu,kaulah ibuku kaulah ratu hatiku..Kau merupakan penawar jika aku kesusahan kaulah kegembiraan sewaktu aku kesedihan tapi itu semua dulu..Skang nie kau banyak berubah wahai ibu.Mana kasih sayang mu dulu..Aku redha..hari nie kami buat BBQ,atleast dapat la jugak aku hilangkan rasa sedih aku..aku rase happy bila bersama kawan2 aku yang agak nakal..BBQ memang sangat best la malam nie..Ye la selalunya kami berlima je tapi malam nie satu kampung datang best sungguh malam nie..Segala masalah aku dengan tiba2nya terus hilang..Aku happy...

No comments: