Friday, 24 September 2010

Rindu Ngan Adik2..



Bila la nak cuti lagi nie..tak sabar rasanya nak balik umah nak tengok adik2 aku..Tapi biasanya aku kalau balik umah memang tak melekat kat umah..Selalunya pergi melepak ngan kawan2 sampai pukul 3 pagi,balik2 umah adik2 dah tidor so aku rasa macam takde mase untuk adik2 aku la plak sedangkan mereka sentiasa mencari peluang untuk bermanja ngan aku..Tapi aku janji mulai ari nie aku taknak abaikan adik2 aku lagi..Aku sayang adik2 aku lebih dari segalanya..Aku harap adik2 aku sentiasa happy kat kampung..Nati ade mase Abang bawak korang jalan2 ye..nanti kita gi mandi bersama,makan bersama,main besama,tidor bersam and so on...Bila la adik2 aku sume nie nak besar tak sabar nak tengok korang sume besar..Aku akan tunggu saat korang besar biar lame mane pon aku menunngu..Aku janji aku akan lakukan yang terbaik dan aku akan sentiasa menyanyangi korang selamanya..Percayalah..

No comments: