Monday 20 September 2010

First Time Posting Lepas Raya


Hari nie memang best skit ..Tadi sampai kat alor star jam 5.30 pagi,pastu ambik teksi terus ke kolej..tiba je kat kolej terus mandi ingatkan keje awal rupanya bas ke tempat keje baru gerak lewat skit,tapi takpe la semangat aku berkobar2 nak menuju ke tempat baru nie..Hari nie merupakan hari pertama aku bertugas kat unit kesihatan sekolah..Ari2 kene gi sekolah la jawabnye..rindu asenye ngan sekolah lame aku..so bagi sesape yang masih bersekolah sayangilah waktu sekolah anda kerana anda akan merinduinya satu masa akan datang..Sampai je kat tempat keje baru sume staff okay je..tengok muke dey all aku rase happy sebab sume staff kat sini nampak happy..Ari nie aku mengalami sedikit kesejukan kerana ujan lebat dan seluar aku sedikit basah,walau sejuk dan basah aku takkan jadikan ia sebagai alasan untuk aku tak lakukan ape2 kerja..Ari ni sronok dapat pi sekolah dan beramah mesra ngan adik2 yang masih bersekolah..Macam2 ragam ade kat sekolah ade yang takut ngn jarum la ade plak yang banyak soal la dan macam2 perangai yang aku jumpa..walau pape pon aku happy sangat hari nie..

No comments: