Friday 17 September 2010

Lepak Kat Pantai




Hari yang sungguh indah.Ari nie lepak kat Pantai Irama Kat Bachok,memang shonok la kat sane lame tak lepak kat tepi pantai.Maklumlah sume member sibuk ngan keje masing2,sume sibuk nak siapkan urusan kerje ngan urusan peribadi tapi aku,aku je yang free sebab aku tengah bercuti,lagi pon tinggal beberapa hari lagi sebelum aku bertolak ke Alor Star,memang berat aku nak tinggalkan kampung halaman tapi pape pon semangat persahabatan kami tak pernah luntur walau kami berjauhan..Lepak kat pantai memang seronok,dapat release tension.Memang best la lepak ngan member sabak gang..Masa berlalu ngan pantas sekali,tak sangka raye dah lepas dan aku pon dah tak ada masa yang lame lagi sebelum aku pulang ke Alor Star untuk meneruskan perjuangan aku sebagai seorang pelatih.Pape pon aku memang happy dapat luangkan masa ngan kawan2 aku sume,Hope korang sume pon happy gak..All the best my frend..

No comments: