Sunday 22 August 2010

Sampai Bila



Sampai bila aku harus pendam perasaan dendam aku nie sebab aku dah mula rasa bersala..Tapi ape yang aku pikirkan skang ni macam mana aku nak selesaikan masalah ini sebab aku berpendapat yang punca kejadian ini sangat la kecil dan ia telah merebak umpama barah didalam badan yang semakin membesar dan begitulah dengan masalah ini yang mulanya sangat la kecil tetapi disebabkan salah paham berlaku ia mula merebak dan memusnahkan ape yang bahagia dan ia meninggalkan kesan yang mendalam terutamanya bagi aku..Persoalannya sekarang sampai bila aku nak berdedam,adakan aku yang patut mula minta maaf sedangakan ianya bukan berpunca dari aku,Aku hanya menjadi mangsa keadaan..Aku tak mampu memilih antara yang benar dan yang salah..Aku tak mampu untuk percaya kepada diri aku sendiri,Aku pikir ini adalah keputusan yang terbaik untuk menyelesaikan masalah ini iaitu dengan berdiam diri tapi sampai bila aku mampu berdiam diri..kawan bagaikan permata yang sukar dicari apabila dapat simpanlah ia elok2 kerana apabila ia hilang susah untuk kita cari ganti..Sekarang ni aku hanya mampu berdoa agar kau berubah dan aku bersedia untuk menerima kau seadanya,walau perit dan pedih akan aku telan jua dan aku sanggup untuk lupakan segalanya jika kau berjanji kau akan berubah..Percayala..Kau yang pernah bergelar Sahabat..

No comments: