Wednesday 11 November 2009

akhirnya perjuangan aku berakhir



setelah berminggu-minggu aku berperang siang malam tanpa rehat akhirnya telah sampai ke penghujungnya apabila aku sekali lagi berjaya menempuh exam maut MASM tadi dengan jayanya..walau ade gak yang aku blur tp not bad la sebab aku study sampai kol 6 tadi..banyak gak la yang masuk hasil kerja keras ku...aku happy giler skang ni cuma tunggu mase nak masuk untuk klinikal je lagi ni yang hanya tinggal 2 hari je lagi...pastu aku dapat balik kampung jumpa sahabat aku yang aku sangat rindu...but before that aku nak enjoy sepuasnya dulu sbb aku dah habis exam...slama 2 minggu aku xkluar bilik akhirnya aku akan keluar dari gua yang menyiksakan aku selama ini...happy giler skang ni...sabak gang please wait for me....i will back as soon as i can...i promise....

No comments: