Tuesday 17 November 2009

luahan hati aku....


aku tak tahu nak luah macam mane hari ni...cuma hari ni aku memang nak marah kat dak pempuan sbb perangai die macam sial je...wat sakit ati aku je...kalu nak blajar sdiri xnak share ilmu, pergi dok dalam hutan la,bukak skolah sdiri...bleh blah la bdk macam ni memang aku benci sangat2...aku xtau la nak wat pe lagi tapi xpe la asal aku ni masih tabah and kuat lagi...tunggu je sebab aku akan balas lagi teruk...anyway aku dengar la keluhan borhan tadi..ade la crite sal takut nak masuk exam...bende tu biasa sbenarnye sebab aku pon rase cam tu gak dulu tp asal hati kita dah sedia nak masuk exam dengan ilmu di dada aku rase bende tu jadi biasa la...bese la...kali ni dey all hadapi alam terakhir di sekolah...SPM sampai mati ko akan menyesal kalu xambik exam ni baik2. borhan ade gak bagi tau aku ade gak dak xnak blajar...yang tu biar la..aku xleh nak wat pe...tegur pon dah terlambat anyway all the best untuk esok...ingat aku slalu doa untuk korang sume...untuk che ngah..aku harap ko tak ambik hati ngan aku td...tp aku memang marah ah kat awek ko...harap ko paham perasaan aku la...anyway kita kawan sampai bila2 kan...ingat la janji2 kita...bestfren forever...susah senang bersama ya....all the best sume...

No comments: