Sunday 8 November 2009

lame tak update blog



agak lame blog ni tak di update..maklum la busy sangat sejak kebelakangan ni...ye la masing2 sibuk ngan keje masing2...macam aku ni tengah exam final untuk sem ni...urm..cuma tinggal 3 kertas je lagi..comunity health,medical and my last paper sosial medicine..tp kan stakat nie ok la lagi la sbb aku bleh jawab exam ngan tenang sbb ade sokongan dari keluarga dan kawan2...minggu depan aku aku dah start masuk klinikal kat HOSPITAL SULTANAH BAHIYAH...aku kene wad kecemasan la plak...minggu depan jugak dah bermula minggu yang paling sibuk untuk kami sume....aku kene get ready nak klinikal...borhan dan dehe dah nak start SPM pada 18 ari blan...mek ngah,mat yie,mat azim and korie sume sibuk ngan keje masing2 maklum la mase ni la nak kumpul duit.stakat ni la saje dulu nak study skit prepare untuk comunity health esok...kawan2 ku merindui mu sangat2 xsabar nak balik ni...semoga kita dapat berjumpa secepat mungkin...

No comments: