Thursday, 19 November 2009

perasaan aku


aku tak tahu nak terangkan macam mane perasaan yang aku rase sekarang ni...sebab perasaan aku sangat bercelaru sekarang...rase sedih ade,takut ade,gembira ade...dan macam2 lagi perasaan yang aku alami...hari ni aku dapat satu kes baby...umur die 1 tahun.die comel sangat tapi kesian kat dia sebab jari die hampir putus sebab tersekat dekat basikal abng die mase main dalam stor kat umah die..aku sedih la ngan dak ni sebab ayah die takde..so aku jage die bagi rawatan rapi dari mula hingga die masuk ke wad...pastu aku dapat pangillan dari ambulans pulak so aku ikot la ambulans pergi ambil pesakit kemalangan...mase nak pergi sane aku rase nak muntah sebab pening sangat oleh kerana ambulans laju sangat...sampai je sane ade 3pesakit....2 teruk dan 1 kes biasa..kami ambik wat balik hospital...tapi dalam perjalanan.memang perit sebab pening nak muntah,baju aku sume berdarah...terumbang ambing sebab van laju...jatuh entah bape kali...tapi ok la sebab ini pengalaman aku dan tanggungjawab aku sebagai ASST.MEDICAL OFFICER....pape pon aku dah buat yang terbaik...harap borhan ngan dehe pon same...aku doakan mereka buat yang terbaik untuk SPM...all the best...

No comments: