Sunday 22 November 2009

ape nak jadi...


aku tak tahu kenapa ngan aku hari ni...aku letih sangat keje ari ni sebab kene standby sampai kol 4 petang...sepatutnya aku bleh balik kol 2 lagi tapi sebab pakar suh aku handle 1 pesakit ni,so aku handle la...tp takpe la dah memang tugas kau..ari ni aku tersilap lepas geram aku kat borhan...aku rase die akan kecik ati ngan kata2 aku ari ni yang agak pedas...tapi ni sume bukan sebab ape...aku buat sume ni demi kepentingan die jugak...aku tak nak tengok die menyesal kemudian hari...tapi takpe la...aku telefon che'ngah la ari ni sebab nak release tension...kalu dapat dengar suara die sejuk la skit aku kat sini...aku bukan ape,aku dah terlampau rindu kat dey all..so aku kol la bagi lepaskan sikit kerinduan aku kat dey all...aku dah cuba kol borhan beratus kali tapi tak dapat....aku tension sangat ari ni tapi takpe lah sebab dah ade yang mengubatinya...so pape hal pon aku dah ok skang ni...cuma tinggal 3 hari je lagi nak balik jumpa dey all...harap korang tunggu aku ye....borhan aku mintak maaf pasal tadi harap ko tak ambik hati sangat ya...aku nak ko berjaya bukan saje2 nak marah kat ko...anyway...all the best....

No comments: