Sunday 15 November 2009

tak tahan lagi



ari ni aku start keje kat hospital sultanah bahiyah...tp aku rase letih sangat sebab aku xtau la knape maybe sebab banyak sangat keje kot...aku mula2 kene jage asma bay tempat tuk orang yang mengalami masalah pernafasan tp time aku jage xde la plak kes lepas je aku balik blambak plak kes...aduih...sakit ati betul la...and the aku melepak ke red zon,green zone and yellow zon...red zon and green zon aku xjumpa ape yang best pon tp kat yellow zon banyak kes yang bes ye la first kes aku tengok jahit kaki,second tengok jahit tangan pastu jahit kpale plak...sume sebab kemalangan...agak seram tp terbaik la...member aku kat red zon telah menjalankan last office sebab tulang rusuh patah selepas melakukan CPR and the pesakit tu mati..agak seram tp bg aku bende tu aku dah lalui sem lepas so sem ni ok la skit...aku kene ready la sebab sok aku bertugas kat red zon...satu cabaran baru bagi aku sebagai student medic...aku dah xsabar nak balik ni...klinikal tinggal 8 ari je lagi pastu dah pac barang ....ape lagi balik la...rindu korang sangat2....tp untuk borhan ngan dehe jangan lupa wat yang terbaik untk SPM...rindu nak makan skali ngan korang nak mandi kat jeram pasu and so on la...be happy la terutamanya che ngah..jngan bnyak sangat masalah...jage diri sume ye...tunggu kepulangan aku ya....

No comments: