Wednesday 18 November 2009

ape nak jadi ngan aku



aku tak tau la ape nak jadi ngan aku ni...makin hari makin aku xpaham ngan life aku...entah la...kalu pikirkan balik aku rase macam aku ni tak brape betol la...psiko la skit...tapi abaikan lah bende tu sebab aku ade crite yang lagi best...ari ni aku keje kat bilik prosidure.best la sebab tak ade ganguan...aku pikir aku je yang best ari ni tapi aku hampir terlupa pasal sahabat aku yang sedang berlawan mati-matian ngan SPM ni...borhan bagi tau aku exam SPM susah skit...tp aku yakin dey all dapat buat punya sebab aku dah meletakkan harapan 100% kat dey all...cume tinggal semangat dari diri sendiri je la ...pape hal pon u all are the best ...aku percaye ngan korang...bese la bende tu amat penting ngan diri kita sebab ia menentukan mase depan kita...harap2 korang lagi berjaya dari ape aku dapat..aku tumpang gembira kalu kamu sume macam tu...all the best my friend...semoga TUHAN memberikan rahmatNya kepada kamu sume...all the best...tunggu lah aku balik sebab aku dah nak balik ni...lagi bape ari je lagi aku nak balik...tak sabar nak balik jumpa korang..rindu sangat2 ngan korang....

No comments: