Tuesday 24 November 2009

happy sangat


hari ni aku rase happy sangat sebab esok aku dah dapat balik kampung kesayangan aku...aku tak sabar nak jumpa kawan2 aku yang aku rindu sangat2...tapi esok aku masih lagi rase berdebar-debar sebab esok ialah hari penentuan sebab esok keputusan ujian sumatif bagi sesi julai-disember 2009 akan diumumkan...harap2 aku dapat keputusan yang baik agar aku dapat bercuti panjang..anyway klinikal dah habis...selesailah kerje aku di jabatan kecemasan HOSPITAL SULTANAH BAHIYAH.pengalaman yang aku dapat kat hospital ni akan aku simpan ia sebagai memori yang terindah.walau pahit akan aku jadikan ia sebagai pengajaran agar aku tidak mengulangi kesalahan yang sama...maklumlah student mestilah ade yang wat salah..sedangkan pakar pon wat salah inikan kami yang masih belajar..pape pon aku tak sabar nak balik malam esok...kawan2 tunggu kepulangan aku ye...sabak here i come to you....i will be back...

No comments: