Wednesday 11 November 2009

tak tahulah kenapa



Ari ni aku tak tahu nak terjemahkan macam mane perasaan aku...aku rase macam nak marah tapi aku tenang je,aku sedih tp aku happy sangat...maybe la sbb aku dapat jawab exam dengan tenang td...tp aku risau kat borhan ngan dehe je ni sebab dey all nak exam minggu depan and bende yang paling sedih aku tak dapat bersama mereka sewaktu mereka exam...rase cam sedih la plak sebab xdapat bagi sokongan sepenuhnya...walau bagaimane pon aku tetap doakan mereka berjaya dalam exam yang penting tu...aku nak dey all berjaya and dapat buktikan bahawa kata2 orng sebelum ini terhadap mereka adalah salah...doa ku selalu bersama kamu sume....mat yie dah balik ke kampung tinggal aku je la yang masih berada jauh dari kampung...tp aku tak sedap hati la...ye la aku rase mat yie masih marah kat aku sebab ari tu aku tak balas mcj die...aku bkn sngaje xnak balas tp aku sibuk mase tu...handphone entah kemana...so yie aku harap ko paham ape yang aku luahkan...maaflah kalu aku ade salah silap ngan ko...janji aku dengan kamu sume ialah persahabataan kita akan kekal selamanya.percayalah....

No comments: