Friday 13 November 2009

hari yang membosankan



walau exam dah habis tp kegembiraan aku hanya sementara saje sebab baru je bape ari lepas exam aku dah mula rase bosan walau kelas xde tp tahap kebosanan tu amatlah melampau....aku dah rindu ngan kawan2 kat umah tu...entah la xtau la dey all macam mane sebab aku dengar brite banyak masalah ngan dey all ni..tp aku harap dey all dapat handle la masalah yang melanda walau aku xde disisi dey all....tp xpe la sebab lagi beape hari je lagi aku nak balik jumpa dey all..aku kene habiskan keje aku kat hospital sultanah bahiyah dan moga2 aku dapat result yang baik agar aku xrepeat pape....aku xtau nak wat pe skang so keje aku skang ni adelah tidor2,online...chatting and so on...busan la life macam ni tp sabar je la...dugaan belake ni....

No comments: