Monday 9 November 2009

rase gembira tak terhingga


hari ni aku rase happy sangat tak tahu nak luahkan macam mane.mungkin la sebab hari ni aku dapat jawab exam dengan jayanya dan ari ni aku dapat rehat yang cukup sebab esok aku cuti.tp sbenarnye tak leh la nak bercuti sangat sebab lusa ade killer paper of the year iaitu paper medical....so mase ni aku nak relex2 dulu and esok start la strugle untuk paper maut...satu perkara lagi yang membuatkan aku gembira ialah pasal aku dah tak lame lagi kat alor star ni sebab cuti sem dah dekat.so aku bleh balik kelantan jumpa kawan2 kesayangan aku.same lah ngan yang laen walau borhan ngan dehe je tak leh happy2 lagi sebab dey all nak exam SPM dah...i wish dey all the best..doaku selalu bersamamu...yg penting sekali raye ni kami sume akan berkumpul kembali setelah agak lame berpisah...tak sabar nak jumpa korang....rindu sangat2 ngan korang....

No comments: