Saturday 21 November 2009

entah kenape aku macan ni...




aku tak tau la pe nak cakap ari ni..tp aku nak share la skit crita untuk ari ni....smalam aku tidor kol 10 mlm and then aku tersedar jam 4 pagi aku bangun maen game...pastu aku cuba tidor balik tapi aku tak dapat tidor sampai skang ni...aku tak tau la knape...ari ni aku hampir nak bakar rumah la...bau hangit satu rumah sebab aku panaskan biskut dalam microwave tapi aku tak tau la macam mane bende ni bleh jadi sebab aku tengok pinggan dalam tu hancur dan asap hitam keluar..aku ape lagi aku gelabah la...so aku bukak sume kipas yang ade dalam umah..tetiba mak cik aku tersedar sebab bau yang kurang menyenangkan itu...naseb baik die tak marah...selamat aku..ari ni keje aku sedikit bosan la sebab takde pesakit and asyik kene marah je ari ni....tp takpe la sebab lagi 3 hari je aku kat dalam emergency department...pastu aku dah boleh balik kampung la...rindu ngan kawan2 aku terutamanya borhan ngan che'ngah sebab die orang ni la yang slalu ade ngan aku bila aku bosan dan aku ade masalah...tunggu ye aku dah nak balik umah ni....bestnye dapat jumpe korang sume...tak sabar rasenye......

No comments: