Saturday 7 August 2010

Buat Hal Lagi



Hari nie agak menarik la..Ape yang berlaku ari nie pon memang dasayt la,memang luar dari dugaan la..Hari nie aku,Qayyum ngan nik telah dijemput untuk menghadiri majlis jamuan semperna kepulangan ibu kesayangan Kak Anom..Kami ke umah Kak Anom dengan kereta husben Kak Anom..Sampai je kat sana aku tetibe teringat kat kampung sebab suasana kat sana sebijik macam kampung aku,dengan swah padinya dengan pokok kelapanya,dengan utan nye dan so on la..menarik sangat kat sane..Dah puas aku menatap suasana kampung aku ngan member2 aku wat kerje feberet kami,pe lagi kalau bukan makan..Pergh memang sedap la makanan kat sane,terutamanya gulai kurma daging ngan sambal belacan tambahan plak ada laksa..Wah bestnye..sedap sungguh..Rindu ngan masakan mak la plak time nie..lepas makan kami melepak ngan husben Kak Anom..Mase berlalu ngan pantas sekali tak puas lagi kat sini sebab best sangat..Time balik ke hospital kami tumpang Kak Wani plak sebab die kebetulan nak ke pasar malam berdekatan..Tapi disebalik kegembiraan kami ade gak bende yang wat kami nak marah skit..Kami kene marah ngan staffnurse kat psikiatrik sbb kami menghilang ke umah Kak Anom,siap tulis lam buku kedatangan lagi tu..Tapi kami wat tak tau je la..Yang penting kami happy..

No comments: