Friday 20 August 2010

Perlukah Aku



Perlukah aku berdiam diri bagi menutup segala kesalan yang telah terjadi atau perlukan aku meminta maaf walau ia bukan kesalahan aku atau perlukah aku menjauhkan diri sebab aku disalahkan atas kesalahan yang bukan aku lakukan..Ape yang harus aku lakukan..Aku buntu dan aku perlukan pertunjuk untuk aku mencari jawapan bagi menyelesaikan segala persoalan dan masalah yang bermain diminda aku..Aku tetap rase bersalah walau bukan aku yang lakukan kesalahan itu..Adakan ini takdir aku,dan adakah ini semua sekadar hayalan..Adakah aku yang salah atau aku yang dipersalahkan..Semakin hari semakin banyak persoalan yang bermain diminda..Ape yang terjadi mungkin ade hikmah disebaliknya dan aku perlu tabah menghadapi situsai ini..Aku adalah aku dan aku bukan bonekan yang boleh depergunakan sesuke hati dan aku masih punyai perasaan yang bukan untuk dipermainkan..Ingatlah tak guna juga kalau aku berterusan berbuat baik walau seikhlas mane skali pon jika orang tak sedang ape yang telah aku lakukan dan hanya aku menganggap aku hanya sampah yang boleh dibuang begitu saja bila aku tak diperlukan..Sorry la aku bukan seperti itu..Aku hanya mampu bersabar dan mengharapkan keajaiban yang datang dan mengubahkan segalanya untuk aku..

No comments: