Sunday 8 August 2010

Aku Perlukan Rehat




Aku perlukan rehat yang cukup sebab aku rasa rehat aku tak cukup dan a,u semakin lemah dalam mengharungi segala cabaran yang melanda..hari2 aku makin suram dan tidak berseri lagi..hari nie aku cuti so kalau boleh aku nak rehat sepuas-puasnya..Aku nak tidor secukupnya sebab time malam nanti aku kene mengasuh cousin aku plak sebab mak cik aku keje shif malam so aku terpaksa la menjaga cousin aku yang comel ni sebab pak cik aku masih lagi sakit..Aku buat sume nie sebab aku nak mambalas jasa mak cik aku yang selama nie menjaga aku dari kecik sampai besar nie pon die masih jage aku lagi..Die tak pernah ungkit ape2 dari aku so takkan aku nak ungkit kot ngan die..Aku rasa aku tak mampu nak mengungkit sebab die lebih banyak berjasa kepada aku dari aku berjasa kepada die..so pape pon aku masih lagi dapat rehat yang cukup sebab aku just temankan cousin aku tidor je tu je keje aku..So aku just kene pastikan cousin aku yang comel nie tidor ngan lena..harap2 aku dapat rehat yang betul2 cukup kali jie sebba lepas nie kereje aku akan lebih mencabar so kalu aku tak dapat tidor yang cukup aku rase aku takkan mampu untuk teruskan perjuangan aku untuk mengharungi segala cabaran..Harap2 sume okay je lepas nie..

No comments: