Tuesday 17 August 2010

Rase Bersalah


Entah macam mane perasaan aku menjadi tak tentu hala,ape yang aku pikirkan pon aku tak tau..tapi aku sedang memikirkan dan masih memikirkan sesuatu yang telah bermain diminda aku secara teba-tiba..Aku Dah dua,tiga hari dok pikir pasal abe yie ngan orang yang aku nak kenalkan kepada die..Tapi aku dah gagal dalam percubaan aku,aku rase bersalah yang teramat dasyat..Aku buntu dan keliru dengan ape yang patut aku lakukan..Macam mana aku nak tunaikan janji2 aku ngan abe yie kalau macam nie..Aku dah makin serabut dan tak tau nak buat ape2 lagi,Aku kalau boleh tak nak la mungkir janji ngan abe yie nie nanti ape plak yang die akan pikir sal aku plak..Aku memang rase bersalah sampaikan aku tidor pon tak lena,dan aku masih lagi mencari jalan untuk menc eritakan hal yang sebenar kepada abang yie..Mungkin aku terburu-buru ajukan pertanyaan kat budak tu kot..Tapi alasan budak tu bukan die tak nak terima abang yie tapi die nak tumpukan perhatian dia dalam pelajaran sebab die kate die tak nak hampakan harapan ibu dan bapa dia..Aku setuju ngan yang itu tapi aku dah janji nak kenalkan die kepada bae yie..Ah..Aku dah blur dalam kebuntuan..Perasaan bersalah menyelubungi diri aku..Aku harap aku dapat tebus kesalahan aku dan abe yie boleh terima berita ini dengan hati yang terbuka..Harap2 la..

No comments: