Monday 16 August 2010

Penat Sangat



Hari nie hari pertama aku puasa kat hospital.Hari nie aku bangun agak lewat dalam jam 10.30 pagi,bangkit je dari tidor aku terus mandi dan mencari baju kerja aku untuk digosok..Lepas je sia aku dok pusing2 dalam bilik entah ape yang aku pikir time nie aku sendiri pon tak tau..aku rase macam malas je nak gi kerja,mata aku agak lebam dan sukar nak melihat ngan jelas sebab aku rase sakit dan masih lagi dalam keadaan mengantuk tapi nak wat macam mane kerja tetap kerja,so aku pon ke kolej dengan bantuan pak cik aku..Pak cik aku hantar sampai ke pintu pagar kolej..Memang terbaik la hari nie naik je bas aku terus menyumbat telinga aku ngan earphone sambil menutup mate rapat2 sedar2 je aku dah sampai depan hospita..Sepanjang perjalanan aku tidor memang best la..Ari nie keje takde la sangat so aku buat keputusan untuk ke jabatan fisioterapi belajar buat bakul dari surat khabar,agak lame la aku kat dalam tu sampai lupa nak beli makan untuk buka puasa..Time nak ke bazar memang menyusahkan dah la kene tukar baju sebab takleh pakai baju keje pastu kene jalan jauh ,makanan mahal tambahan pula takde pilihan so makan pon main hentam je la..Makanan dah la tak sedap..Memang dugaan la,balik umah aku tibai pulak la..Hari nie merupakan hari yang memenatkan ditambah pula suasana yang membosankan..Bila la nak habis nie..

No comments: