Wednesday 18 August 2010

Sampai Bila Aku Harus Bertahan




Semakin hari semakin besar cabaran yang aku terima,semakin banyak dugaan yang melanda dan semakin banyak halangan yang terpaksa untuk aku tempuhi untuk berjaya dalam idop ini..Ape yang aku rase sekarang nie takde sape yang tahu hanya diriku sorang yang menanggung segala penderitaan dan segala beban..Walau pape pon aku tetap kene harungi segala caban sebab aku tak nak kalah dalah perjuangan idop aku.Aku mesti la cukup kuat untuk menghadapi perperangan ini..Walau bagaimane besar cabaran yang aku hadapi akan aku teruskan jua..Aku masih punya Ibu serta Ayah yang selalu membakar semangat aku sewaktu aku lemah..Dan juga tak lupa yang aku punyai sahabat yang selalu ada bila aku perlukan pertolongan,serta aku masih punyai orang tersayang sebagai tempat aku meluahkan segala perasaan aku..To my Daddy and Mummy..I love u so much..To all my frends u all are the best and u all always in my mind..To my love i will love u forever..cintaku hanya untuk mu selanya dan tiada orang yang mampu mengantikan tempatmu jika kau tiada..walau kita berjauhan kau sentiasa di hati ku..Percayalah padaku..

No comments: